środa, 15 listopada 2017

0283. Kalambur * Pantropa Wiktor II *

Witam  

Nie zdążyłem zapomnieć o ostatniej fotograficznej zagadce Petunii a już mam następną. Wysłała mi te oto zdjęcie z zapytaniem: Co ona przedstawia. 

  
Przyznaję, że i tym razem nie zgadłem. Ktoś ma jakieś pomysły, co to jest? 

Kalambur *

Ciebie żyto zmieli
Właśnie przy nadziei

Rozwiązali: Vilemo, Aszka_, Gra, Antykwa, Petunia, Bingola,  janusmakroniusz, Kai Book, joko, humoreska, birbant

Pantropa Wiktor II *  
 


Określenia wyrazów:

Aureola lub chwała 8-19-3-10-6-1

Loczek nad czołem 16-21-24-5-14-18

Interwiew 2-23-15-17-9-13

Dobry mówca 12-22-7-11-20-4

Krasula

Jesienny znak zodiaku

Budulec na pierwsze wieże

Dryl, dyscyplina

Gęba, morda

Koci wąs

Atrybuty Baby Jagi



 




Rozwiązali: Kai Book, Antykwa, Gra, Aszka_, Bingola, Petunia, joko, birbant


 

20 komentarzy:

  1. Pajęczyny? Babie lato? Ewentualnie jakiś dym przeciw komarom

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dusza z mego cielska uleciała i w babie lato się pozmieniała,��

      Usuń
    2. Petunia ma ogromnego ducha walki. Już od dawna się nad tym zastanawiałem, jaki on musi być ogromny. Trzeba dać mu imię! Jakaie proponujecie?

      Usuń
  3. Jak zobaczyłem pierwszy raz to zdjęcie, pomyślałem: Jakiś byt nie z tej Ziemi ...

    Petunia jednak szybko mi ten pomysł z głowy wyperswadowała ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Petunia, umyj okno !! :DDD
    Aszka_

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aszka_ z przyczyn ode mnie nie zależnych okno nie będzie umyte.

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Benasku ja się nie wypowiadam ja czekam tylko na właściwą odpowiedź.

      Usuń
  6. Teraz to już czarownica benasku... :pp
    Aszka_

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Vilemo ja myślę , że Petun może być...

      Usuń
  8. Wiesz, to napisz, będziesz pierwszy. Chyba, że Petunia Ci powiedziała, wtedy nie pisz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. czekam, jeszcze chyba nie czytała mojego wpisu na pytamy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Brawo Janusmakroniusz. Twoja odpowiedź jest w 100% poprawną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo janus, brawo! Pierwszy z lewej niech mu poleje! Janus, napisz, co to jest i konkurs będzie można zakończyć imprezą.

      Usuń
  11. Nie! Ja nie zgadlam!Ja mówiłam że to telefon brudny.

    OdpowiedzUsuń
  12. więc zamieszczam odpowiedź: to jest "odcisk"/ślad ptaka (prawdopodobnie gołębia), po zderzeniu ze szybą.
    Żeby nie było że jestem taki genialny: podobny ślad zostawił "mój" gołąb, który zrobił unik przed atakiem kani. Do dziś żałuję że nie zrobiłem foty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piwo na Ciebie czeka janus, tylko się pojaw ...
    Wspomnimy o gołębiu, kani i o czym tylko będziesz chciał :)

    OdpowiedzUsuń