środa, 14 marca 2018

0300. Kalambur *

Tere      


Minęło nam 300 postów jak jedna noc. Wypada więc podziękować Wam za dotrwanie do tego czas a sobie chyba pogratulować ... 


Dlaczego na początku Tere zamiast Witam? No właśnie, może ktoś odpowie?


Kalambur *  

Zabawa niechęci
Słyszalny w zegarze
Gdy się go nakręci 

Rozwiązali: Kai Book, Gra, Antykwa, Vilemo, Bingola, Reggowka, Aszka_, birbant, joko, Ewa, humoreska

Krówkowo - Kim jest X?  

Dzisiaj Aszka_ przygotowała dla Was zabawę. Polega ona na tym, by odgadnąć kim jest X. Można zadawać pytania w komentarzach a ja będę mógł odpowiedzieć TAK lub NIE. Biorę także taką możliwość pod uwagę, że nie będę wiedział jak mam odpowiedzieć, wtedy napiszę NIE WIEM, lub NIE POTRAFIĘ ODPOWIEDZIEĆ. Kto pierwszy wymieni X z imienia i nazwiska wygrywa krówkę i oczywiście trwale zapisze się w historii zagadek. Aszka_, jako autorka pytania już krówkę wybrała, teraz kolej na zwycięzcę.
 
Do wygrania taka krówka, jaką sobie zwycięzca zażyczy. Szczegóły krówkowe wiadomo gdzie.



 

50 komentarzy:

  1. Podstawowe pytanie: czy to jest mężczyzna?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tere..tak się wita słoń Benjamin:D
    V.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy jest starszy niż 30 lat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na to pytanie nie da się z pewnego powodu jednoznacznie odpowiedzieć.

      Usuń
  4. czy ta osoba jest Polakiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Następnym razem proszę się podpisać.

      Usuń
  5. czy jest sportowcem?

    Kai Book

    OdpowiedzUsuń
  6. czy ta osoba zyje?

    Kai Book

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy ta osoba to Benjamin Button?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to nie Benjamin Button

      Usuń
    2. Vilemo, skojarzenie z Buttonem po sugestii benaska o wieku, powaliło mnie na łopatki.
      Niesamowitą masz tą wyobraźnię skojarzeniową ! :D

      Usuń
    3. Ja nawet nie mam pojęcia co to za gagatek ten Button. Co on buty wymyślił czy co?

      Usuń
    4. To postać z filmu. Świetnego filmu. Postać grana przez Brada Putta.

      Usuń
    5. Pitta znaczy . Głupi słownik :D

      Usuń
  8. Karol Wojtyła

    Kai Book

    OdpowiedzUsuń
  9. czy ta osobe byla politykiem?

    Kai Book

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy ta osoba żyła w XX wieku?

    OdpowiedzUsuń
  11. Tere to "Witaj" po estońsku.
    A Benjamina całkiem dobrze pokojarzylam:D

    OdpowiedzUsuń
  12. czy ta osoba była naukowcem?

    Kai Book

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Nie, nie była aktorem. (Ja przynajmniej nic o tym nie wiem, by nim była).

      Usuń
  14. piosenkarz? Kai Book

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy ta osoba zmarła nagle?

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy ta osoba zmarła w XXI wieku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tomekloko, tak, ale już wiadomo kto to był ... Kai zgadła.

      Usuń
  17. Marek Grechuta

    Kai Book

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TAAAAAAAAAAK! To Marek Grechuta! Bravo Kai!

      Usuń
    2. Kai, po prostu nie wierzę !! Skąd wiedziałaś ??
      Tylu nieżyjących piosenkarzy, a Ty od razu z grubej rury :D
      Jakim cudem wpadłaś akurat na Marka? :O Podaj trop...
      Bo jeśli to intuicja, to już się Ciebie boję... :PPP
      I ja też gratuluję, bo tu kwitłam i Was czytałam. Buziaki ! :)

      Usuń
    3. Kai, odpowiedz, bo i ja jestem ciekaw!

      Aszka_ kwitła a my tego kwitnięcia nie widzieli! No nie ...

      Usuń
  18. :-)
    Bardzo sie ciesze

    Kai Book

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za zabawę, mam nadzieję, że Aszka_, autorka wejdzie i też doda pięć słów albo siedem ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam tu dziś od początku benasku i bawiłam się razem z Wami :)
      1, 2, 3, 4,.... - wyszło mi 11 słów. No... jeszcze jedno, DZIĘKI! :D

      Usuń