środa, 4 lutego 2015

0140. Kalambur *

                Dziś prosty kalambur.  Zanim jednak go przedstawię, uznałem, że warto zacząć wspominać o nowych osobach, które się na tej stronie pojawią i rozwiążą tyle łamigłówek, że zdobędą co najmniej 10 punktów, ich nicki przestaną świecić na czerwono i przybiorą kolor żółty. Ostatnio takimi osobami zostały:

ihtiel i witch21 

               Witam Was więc na tej stronie i mam nadzieję, że czujecie się tu dobrze i tak będzie nadal. Gdy uda się komuś osiągnąć 100 punktów nick zmienia kolor na zielony
Granicę tą już osiągnęli:

 Barka11, Kai Book, Bingola, Antykwa, Rondua, Vilemo 

oraz dzisiaj

Gra

      Gratuluję Wam i dziękuję, że dotarliście do tego momentu.

Teraz kalambur *


Koło, uprawnienia
Smak omletu zmienia 

Rozwiązali:  Barka11, Antykwa, witch21, Kai Book, Gra, Bingola, Ewa, Rondua, Lucy&K, janusmakroniusz, Katia, kocieoczko, Aszka_, Vilemo, humoreska, joko, birbant

4 komentarze:

  1. Brakuje tylko czerwonego dywanu i wiąchy kwiatów :)
    Witam również wszystkich, zwłaszcza gospodarza i znajomych z innych "rejonów" - witch21

    OdpowiedzUsuń
  2. A niech tam, próbuję tchnąć minimalnie więcej życia w nozdrza tej strony. Ciekaw jestem tylko, gdzie te nozdrza... Gdy się tu pojawiam, czasem cisza tak dzwoni mi w uszach jak w koscjele (Jakby to Pawlak powiedział).

    OdpowiedzUsuń
  3. Co prawda nie w nozdrzach ale poczułam powiew (przypaliłam ozory i wietrzę) a na ciszę nie narzekaj - jeszcze przyjdzie czas, że będziesz za nią tęsknił a wtedy proszę z pretensjami do Pawlaka :) - witch21

    OdpowiedzUsuń
  4. Wlasnie mi przypomnialas pewna zagadke:
    Gdy wypowiadasz moje imie, znikam...
    To nie jest moja zagadka, sam nie wiem, czy bym ja rozwiazal.
    Powiadasz ze ozory przypalilas? Jak moza jesc cos, co ktos juz w gebie mial?
    Pytam ja sie!

    OdpowiedzUsuń