środa, 23 września 2015

173. Rebusy **

Na początku chciałbym gorąco powitać kogoś kto dopiero od niedawna zaczął zaglądać na tą stronę: 


                            Katię i hombredelrio


Przyznam, że całkiem niezły start. Mam nadzieję, że dobrze się tu bawicie. Życzę Wam wszystkiego najlepszego.

O Antonim tu jeszcze nie opowiadałem. Facet miał zawsze swój świat, zupełnie inny od przyjętych zwyczajów. Nie pracował, za to zbierał metale, kartony oraz inne materiały i sprzedawał je na skupie. Chodził skromnie ubrany i najczęściej kojarzył mi się z takim słowami:


                                    Rozwiązanie składa się z czterech wyrazów

                      Ulubionym gatunkiem tego trunku było


                                           Rozwiązanie składa się z dwóch wyrazów


Byłem zaskoczony, gdy pewnego razu zastałem go w zupełnie czystym ubraniu, świeżego, ogolonego, słowem pachnącego. Gdy go zapytałem, kiedy "wyskakuje na drinka", odpowiedział:
- Panie Krzysztofie, ostatnio to najlepiej mi służy ...




                                                              Rozwiązanie składa się z dwóch wyrazów


No właśnie, jakimi słowami zaczepiał mnie nasz bohater, jak nazywał się gatunek pewnego trunku i co teraz pija?

Za 1-2 odp. - 1p, za wszystkie 2 p. 

Więcej o panu Antonim za dwa tygodnie, bo za tydzień kalambus. 

Rozwiązali: Kai Book, hombredelrio, Gra, witch21, Antykwa, Bingola, Katia, Ewa, Rondua, Petunia, janusmakroniusz, Aszka_, kocieoczko, Vilemo, brzydula-b, joko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz