środa, 21 września 2016

224. Pozdrowienia od pana Henia. *

Witam.
Dzwonił do mnie pan Henio. Pozdrawiał wszystkich rozwiązujących zagadki.
- Skąd pan dzwoni? Pytam. 
- Jestem w kraju, który nie ma dostępu do morza, odpowiedział.
- Panie Heniu, niech pan przybliży temat, nalegałem.
- Wszystkie graniczące z tym państwem kraje również nie mają dostępu do morza dodał.
- W Uzbekistanie pan jest? Z radością odparłem, myśląc, że szybko udało mi się rozwiązać zagadkę.
- Uzbekistan mógłby być o ile Morze Kaspijskie uznamy za jezioro. Ale ja uważam je za morze, nawet ma nazwę morze Kaspijskie więc odpada. 
O inny kraj mi chodzi. W innym kraju przebywam.
Z jakiego więc kraju pan Henio śle pozdrowienia

Rozwiązali: Antykwa, Bingola, Petunia, Kai Book, brzydula-b, Vilemo

Flagę mającą dwie różne strony o którą pytałem w zeszłym tygodniu odgadła ewka87  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz