środa, 9 listopada 2016

231. Szyfrogram ***

Witam
27 lat temu 9 listopada 1989 roku zaczęło się burzenie Muru Berlińskiego. Dzień o tyle i dla mnie ważny, bo uczestniczyłem w tych wydarzeniach osobiście. Poznałem wtedy Petera - Amerykanina który specjalnie przyleciał z Alaski, bo koniecznie chciał ten mur zobaczyć. Wieczorem każdy z nas pożyczył od kogoś młotek i próbował dla siebie odłamać kawałek. Nie przypuszczałem, że ten mur będzie aż tak twardy ... 




Poza tym dzisiaj urodziła się pewna Zosia. 

Szyfrogram nr 5
Trzeba wpisać określenia poniższych ilustracji poziomo w diagram. Jako, że ostatnio dochodziły do mnie informacje, że te szyfrogramy to łatwizna do kwadratu, pozostawiłem do odgadnięcia sprawę informacji gdzie je należy wpisać






 Kliknięcie na powyższe ilustracje powinny dać ich powiększenie

Rozwiązaniem jest powiedzenie oraz imię i nazwisko autora. 

Rozwiązali: Gra, roqq, ZiraaeL, brzydula-b, Petunia, Antykwa, Bingola, Aszka_, ihtiel, ÓsmyDzieńTygodnia, Kai Book


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz