środa, 23 listopada 2016

0233. Kalambur *



Witam. 
Jeśli macie czas, wejdźcie na oficjalną stronę NASA.  Jest tam przedstawiona Ziemia widziana z przestrzeni kosmicznej. Tak to tam wygląda. Piękna?




Teraz moje pytanie. Czy wytłumaczy mi ktoś, dlaczego agencja rządu USA przedstawia tam naszą planetę z "domontowanymi" chmurami? Czyż już naprawdę nie można ukazać Ziemi takiej jaka jest w rzeczywistości, bez jakichś kombinacji? Czytałem tekst i jest tam wspomniane o wizualizacji. W takim razie dlaczego to tak nieumiejętnie wykonane? Czyżby specjalnie, by ktoś na ten temat wymyślał jakieś teorie spiskowe? Zresztą oceńcie sami.
Poniżej niektóre powtarzające się fragmenty w układzie chmur, jakie znalazłem. Oczywiście jest ich więcej, ale nie chciałem psuć zabawy, można samemu szukać dalszych powtórzeń. Kliknięcie na zdjęcie powinno dać jego powiększenie. 

 
Kalambur *

Miesiące skaleczeń
Przyprawisz nim pieczeń

Tak w ogóle, to jutro są Katarzynki! 

Rozwiązali: Aszka_, Gra, Antykwa, Bingola, Kai Book, janusmakroniusz, Tarsjusz, brzydula-b, Vilemo, ewa, Petunia, Reggowka, joko, humoreska, birbant

4 komentarze:

  1. Rząd USA i NASA usunęli obiekty ,których nikt nie powinien widzieć i znać. Niestety nieudolnie zretuszowali powstałe w ten sposób braki chmur...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe, co to za obiekty ... Swoją drogą, jakim trzeba być nieudolnym, by tak te chmury doprawić i na stronę wrzucić. Pożywka dla wierzących w teorię płaskiej Ziemi.

    OdpowiedzUsuń
  3. znasz mnie jako okonka - z pytamkowa - nadzieja umiera ostatnia, a tonacy brzytwy sie chwyta odzyskac utraconego czasu sie nie da, ale w internecie?
    jesli z tego ulozysz rebusa to masz u mnie flaszke goldwassera, albo spotkamy sie gdzies kiedys na dobrym piwie - czy pytamy nie padlo bo zle o prezesie? to jest dla mnie zagadka

    OdpowiedzUsuń
  4. okonek, daj namiary na Twoją pocztę e-mail, to napiszę. Moją znajdziesz pod rankingiem na głównej stronie. Jeśli nawet nie wyjdzie z tego Twojego powiedzenia rebus, to zawsze coś da się zrobić. Są jeszcze przecież szyfrogramy, pantropy itd ... :)

    OdpowiedzUsuń