środa, 14 listopada 2018

335. Kalambur *

Witam    

Mam pytanie ... 

No tak, urwałem się z choinki. Od ponad 5 lat stawiam tu pytania i dopiero teraz to zauważyłem. 
Co byście powiedzieli lub napisali gdybym wszem i wobec ogłosił mały konkursik filmowy, najlepiej z nagrodami? Spróbujemy znaleźć jakiegoś sponsora a jak nie znajdziemy to pewnie sam nim zostanę, bo co to będzie konkurs bez sponsora? Mam już nawet pewien projekt, ale rozumiecie, dylematy wyjdzie albo nie wyjdzie zżerają mnie od środka i ledwo chodzę już na wpół zeżarty.

Dobra, ja tu ględzę o filmach a Wy pewnie za kalamburem* przebieracie nogami.

Kalambur *

Klanów słuszność
Cel bezpłodność

Rozwiązali: Antykwa, Bingola, Vilemo, Petunia, janusmakroniusz, Gra, Kai Book, Aszka, Ewa, humoreska, joko

4 komentarze:

  1. Filmy? Polskie filmy. Muszę jednak zebrać myśli, sklecić tekst a przede wszystkim wrócić do domu ... Z trasy to takie pisanie jak niańczenie kota :)

    OdpowiedzUsuń
  2. powielę tylko to co napisała Petka: jakie, więc wracaj jak najszybciej (bo nawet kawy nie ma z kim wypić - nie mówiąc o piwie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń