czwartek, 6 października 2022

0480. Pantropa WL 22 ***

 Witam

Dzisiaj z jednodniowym opóźnieniem za co przepraszam

 


Określenia wyrazów:

 Dawniej dyzgust 5-51-40-23-13-43


Atomizator 1-42-26-3-7-21-37


Uczy j francuskiego i hiszpańskiego

17-20-30-15-41-32-44-48-54


Mieszka w Wiecznym Mieście

8-28-55-6-35-38-47-49-18


Stolica Katalonii

46-9-24-56-16-52-19-34-11


benasek

Majtki rozbudowy

10-36-2-39-27-53-22


Czarodziej, wróżbita

4-29-50-31-25-12-14-45-33


Agencja


Człowiek niepożądany


Biurowy romans

 

Biała krwinka


Stolica Czeczenii


Benasek

Cezarowie wazy (l.mn.)


Zespół Kory


Henryk z "Łuku Erosa"


Daniela żona


Odkrył prątki


Atleta, byczek


Bilardowe z łuzami (l.mn.)


Regionalnie biały twarożek z cebulką


Zakład Ubezpieczeń Społecznych


Rebelia


Wodne to grzybienie (l.mn.)


Buteleczka na atrament


Czeska ciężarówka


Aspiracje, cele (l.mn.)


Akcesorium, bagatela


Długie paznokcie


Dział lub bierka w warcabach


Kosmetyczny płyn do pielęgnacji skóry


Rdzenni mieszkańcy Ameryki Północnej (l,mn.)


Batalie, walki (l.mn.)


"Azjatycki" rozgardiasz

 

 Rozwiązali: joko, Bingola, Żabka, Gra

 

Następny wpis ukaże się 19.10.2022 roku 



11 komentarzy:

  1. wpadłem sobie, a tu nadal działa :) Gdzie jest czat, ja się pytam? Pzdr mk777

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z czatem były okresowe problemy. Raz działał, potem znikał ... W ogóle z tą całą stroną mam od roku pewien problem i najchętniej, to bym się przeniósł na jakąś inną. Jestem w stanie zapłacić za a pomoc w tej kwestii. Gdyby ktoś, coś, kompetentny ... Byłoby miło.

      Usuń
    2. Szkoda, to fajna rzecz była :) Dawno nie wpadałem i nie mam z Wami kontaktu :)
      mk777

      Usuń
    3. Skoro tak, to przy okazji spróbuję reaktywować czat. Może będzie ten sam a może jak uda mi się znaleźć jakiś inny, może lepszy to wstawię. Przy okazji zapytam, Twoja stronka mk777 działa? Jak co, to podaj linka, czasem tam zaglądałem, zmieniłem system i adres wsiąkł ...

      Usuń
    4. http://opowiadaniamk777.blogspot.com

      Usuń
    5. ale ostatnio mało piszę, za dużo się dzieje :P
      na stronie swojego radia kiedyś korzystałem z czatu, jak to się nazywało... kurczę.. nie pamiętam

      Usuń
  2. Zabrali . Cenzura ..Petunia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mówisz, że aż tak? :)

      Usuń
    2. Petunii zebrało się na żartowanie ... To nie cenzura a przyszło pismo, że mój czat nie ma aktualnych badań. Tak zwlekałem z nimi, że mi go zabrali. Żądali potem okupu. Napisałem, by się wypchali ...

      Usuń
    3. a co Ty tak ochoczo zaprzeczasz w imieniu Petunii? ;P Najpierw cenzurujesz, a teraz cenzurujesz że ona się skarży na cenzurę? Haha.. jakoś tak jeden z moich ostatnich tematów na forum był o cenzurze.. ale później się wiele interesujących rzeczy wydarzyło ;)

      Usuń
  3. Na to wspomniane przez Ciebie forum to ja też wprawdzie zaglądam, ale już nie tak często jak kiedyś ...

    OdpowiedzUsuń