środa, 18 kwietnia 2018

0305. Krówkowo, Kalambur *

Witam    
Najpierw Krówkowo. Chciałoby się napisać: Cóż to były za emocje ...  Dziękuję Wam za uczestnictwo.
Jak pisałem już wcześniej, to zadanie zostało podzielone na dwa etapy. Pierwszy mamy już za sobą. Po zażartej walce na czoło wysunęła się Kai Book z 9 ułożonymi wyrazami i w ostatnim momencie, niejako rzutem na taśmę również z 9 wyrazami pojawił się Tomek. Tak więc gratulacje dla Kai Book i Tomka! By było jeszcze ciekawiej, oboje, jakby się zmówili, przysłali identyczne komplety wyrazów. Co w takiej sytuacji? Kai Book była pierwsza, ale oboje otrzymują po dwie krówki bo przecież Tomek, jako wiedzący, które wyrazy "wygrały" nie może uczestniczyć już w drugim etapie zabawy. Nie może być również stratny tylko z tego tytułu, że również odgadł 9 wyrazów. 
Teraz druga część. Należy po prostu te wyrazy odgadnąć, znając początkowe litery. Komu się to pierwszemu uda, otrzyma tą oto krówkę. Że ona również niezwykła, nie muszę już chyba pisać. Oczywiście Kai Book i Tomek otrzymają ją również za przysłanie maksymalnej ilości rozwiązań i za to, że to ich wyrazy będą teraz odgadywane. 




Gdyby ktoś zapomniał, przypominam: W miejsce kresek należy wpisać po 5 takich samych i w tym samym porządku liter tak, by otrzymać wspomniane wyrazy. Wszystkie występują w mianowniku. Zawiera je również podany wcześniej przeze mnie słownik. To one zostały znalezione i wysłane przez Kai Book i Tomka.

B _ _ _ _ _ 
H _ _ _ _ _
K _ _ _ _ _
L _ _ _ _ _
M _ _ _ _ _
P _ _ _ _ _
R _ _ _ _ _
T _ _ _ _ _
Ż _ _ _ _ _

Kalambur *
Czyn jest ciężką pracą
Za granie jej płacą 

 Rozwiązali: Kai Book, Vilemo, Bingola, Antykwa, Gra, janusmakroniusz, birbant, joko, Ewa, humoreska


5 komentarzy:

  1. Kurde,to chyba te co ja Ci wyslalam tylko ja mniej.Baczki,haczki,kaczki,laczki,maczki,paczki,raczki,taczki,żaczki?
    Co to są haczki???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałaś inne. Te napisane powyżej to prawidłowa odpowiedź na zadanie nad którym najtęższe głowy świata męczyły się tu od ponad tygodnia ;-)

      Usuń
  2. U mnie bylo jeszcze saczki i daczki..

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie, nie Vilemo, tej grupy wyrazów nie wysyłałaś, były podobne, (l. pojedyncza), ale nie te same i było ich mniej. Całą dokumentację mam. Na What's Up sprawdziłem i takiej odpowiedzi od Ciebie nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  4. O masz ci los ! :O, przerabiałam to, ale kurczę bez słownika i bez tych haczków (haczyki mi lazły po głowie jako te prawidłowe) wyszło mi 8, ale to i tak mniej od Kai i Tomka, więc nie wysłałam...
    Gratki dla Kai i Tomka ! :D

    OdpowiedzUsuń