środa, 23 maja 2018

0310. Kalambur * i Krówkowo

Witam   

Dzisiaj na początek kalambur *

Zbyt dużo w niej soli
Zajrzeć dalej nie pozwoli

Rozwiązali: Bingola, Antykwa, Vilemo, Kai Book, MasterVarflock, Gra, janusmakroniusz , joko, birbant

 Krówkowo 

Ostatnie zdjęcie - zagadka przysporzyło nieco kłopotów, ale znalazł się ktoś, kto odgadł. Oto wspomniane zdjęcie w całości.



Przyznaję, wcześnie córeczka Vilemo zaczyna przygodę z fotografią. Jeśli zostanie kiedyś w tej materii mistrzynią, pamiętajcie, że ja już o tym tu wspominałem ... 

Dzisiejszą zagadkę do Krówkowa przysłała Petunia. 
Gniazdo jakiego ptaka widzimy na poniższej fotografii? 



Dodam, że zostało ono zrobione pod dachem w okolicy lasu. Dla pierwszej osoby, która prawidłowo odpowie,powędruje ta oto krówka. Petunia w ramach honorarium za zagadkę także ją otrzymuje.

Na koniec informacja z ostatniej chwili. Gdyby ktoś się martwił, czy starczy do końca lipca krówek a jak wiadomo, do tej pory co tydzień była inna, to pragnę uroczyście donieść, że nie zabraknie. Choćby z tego powodu, że ostatnio dotarła kolejna porcja wołowiny, tym razem od Petunii. Wcześniej już były transporty od Kai Book i Lucy o czym wcześniej nie wspominałem. 
Krówki od Petunii przeszły naprawdę sporo. Śmiem twierdzić że z 3000 km zrobiły, bo już kilka razy kręciły się wokół mojego domu. Tym razem dziś naprawdę dotarły. Sami popatrzcie! 


Bardzo dziękuję.

11TDS

18 komentarzy:

  1. Ben nawet nie wiesz jak ja sie cueszc, że one Do ciebie dotarły...Ufff... Mogę spac spokojnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak ja się cieszę ... Krówkom zrobiłem dziś wspaniałe przyjęcie. Teraz śpią zmęczone podróżą. jedną jednak musiałem spróbować.

      Usuń
  2. Myślę że to jajka kosa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie są jaja kosa. Kos ma nieco nakrapiane jaja.

      Usuń
  3. Ewentualnie jaja męskie po kopnięciu. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Obstawiam jaja szpaka (nie Michala)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmuje zaklady Tomek...:)

      Usuń
    2. To nie są jaja szpaka, chociaż i ja z początku szpaka obstawiałem i taką odpowiedź podałem. Autorka pytania zna autora zdjęcia i poinformowała, że to nie szpaka domostwo.

      Usuń
  5. Żadna odpowiedź nie jest jak na razie prawidłowa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. To nie są jaja drozda. Drozd ma wprawdzie niebieskie jaja, ale są one nakrapiane. Tutaj mamy czysty jasnoniebieski kolor.

      Usuń
    2. Benasek to sa pisanki w maju...w moim ulubionym kolorze...:)

      Usuń
  7. To może..zaganiacz? Pytanie jest trudne. Identyczne jajka ma kos. Rozumiem ze Petunia ma i zdjecie ptaszka w tym gniazdku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, że pytanie do łatwych nie należy. Zagadkę odgadłem za drugim razem. By mieć pewność, że to ptak o który wymieniłem, poprosiłem o jego opis wyglądu zewnętrznego. Petunia (i ja też) ma zdjęcie ptaszka w gniazdku.

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Gratulacje Vilemo, krówka należy do Ciebie...

      Usuń
  9. Brawo Vilemo, widzę, że znasz się nawet na jajkach :) W nagrodę otrzymujesz kolejną wyjątkową krówkę oraz specjalnie dla Ciebie zamieszczę zdjęcie pleszki, które sam zrobiłem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ani na jajkach ani na ptaszkach sie nie znam:D
      Tak mnie to zaintrygowało że szukałam odpowiedzi :)

      Usuń