środa, 16 stycznia 2019

343. Kalambur *

Witam 
Jak myślicie, czym może charakteryzować się poniższy prostokąt?



Dodam tylko, że  ani wymiary ani ich proporcje nie mają tu żadnego znaczenia. Jest jednak coś, co pozwoli przy opisie tego prostokąta dodać przedrostek "naj". Może ktoś kojarzy? Może coś się komuś nasunie? Co to może lub mogłoby być?
Odpowiedzi, o ile komuś coś przyjdzie do głowy, proszę udzielić w komentarzu. 

Kalambur *  

Miesiąc do kursu poprawy
Potrzebny gdy coś do naprawy 

Rozwiązali: janusmakroniusz, Kai Book, Bingola, Vilemo, MasterVarflock, Antykwa, Aszka_, birbant, Petunia, Maja, Gra, Ewa, Liya, joko, humoreska

13 komentarzy:

  1. Brzydal, brzydal ! ;)

    Aszka_

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty Aszko_ niesamowita, normalnie Ty wszystko wiesz! Wszystko wszystko!

      A że ja brzydal, to wiem ... Nic nowego ;-)

      Usuń
  2. Najmniej widoczny na tym tle. I paczę w okularach i bez i ledwo widze.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Petunia, gdybym chciał zrobić z niego jak najmniej widoczny, zrobiłbym tak, jak z prostokątem nad kalamburem. Tego faktycznie nie widać ...

      Usuń
  3. najszarszy :D
    W sensie ze najciemniejszy mozliwy kolor pomijając czarne tło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj szarsze widziałem ... Jednak pytanie, jaki kolor jest najszarszy pozostaje otwarte :)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aszka już odpowiedziała, a ja wygooglałem rozwiązanie na podstawie jej posta (po sprawdzeniu czy jakaś niespodzianka nie kryje się w opisie szesnastkowym lub dziesiętnym oraz w rozbiciu tej barwy na CMYK).

      Nie wiem czemu, mnie taki brąz szczególnie nie razi.

      Usuń
  5. Właśnie coś mi się jednak wydaje, że Aszka chyba nie odpowiedziała. Piszę chyba, bo jej odpowiedź można różnie interpretować. Nadal więc nie ma na tej stronie jednoznacznej odpowiedzi na zadane przeze mnie pytanie. Dodam tylko, że prostokąta nie należy raczej wiązać z tym, co zostawiają pieski na trawnikach ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahaha benasku, kolorystycznie, to oprócz pieskowych niespodzianek, stawiam też na krowie talerze :P
    No to uzupełniam: Ten prostokącik, który nosi nazwę Pantone 448 C, to najbrzydszy kolor na świecie wg sondy... a gdzie przeprowadzonej, wśród kogo itd..., to już benasek opowie najlepiej.
    No i znów ciekawostka na stronce ! :D

    Mistrz Varflock, mnie też bardziej rażą wściekłe, jaskrawe kolory, ale jednak samochodu w kolorze Pantone 448 C, nie chciałabym posiadać :PP
    O, tu nawet jest taki !: https://zapodaj.net/07b8d128b37f2.jpg.html

    Aszka_

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chylę czoła Aszka_. Jak ja mogłem w Ciebie wątpić? O ja nierozsądny ...

      Usuń
    2. Aszka, ten Porsche gdyby miał rejestrację "UNU" i erkaem z tylu już by nie raził kolorem

      Usuń
  7. Po przeanalizowaniu informacji, jakie doszły do mnie różnymi drogami, mogę stwierdzić, że zagadkę z prostokątem prawidłowo rozwiązali Aszka_ i MasterVarflock. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń