środa, 9 stycznia 2019

342. Zagadka z oczami i kalambur *

Witam    

Ostatnio przeglądałem zdjęcia jakie zrobiłem, w tym także takie, jakie pstrykałem na chybił trafił. Zdarza mi się tak, gdy chcę sprawdzić, czy poznać niektóre funkcje w aparacie. Przyjrzałem się potem jednej fotce uważniej i zauważyłem na niej coś, ledwo widocznego, co do reszty rzeczy nie pasuje.

       

 Nie jest łatwo w tym bałaganie zobaczyć coś nietypowego, praktycznie, jak się nie wie, czego szukać jest to chyba niemożliwe. Ułatwię więc i gdy napiszę, że tam gdzieś są oczy pewnego żywego stworzenia. Gdy się kliknie w zdjęcie, powinno się ono nieco powiększyć i wtedy te oczy zobaczy się wyraźniej. Jeżeli nadal nic nie widać, pozostaje skopiowanie fotki i jej powiększenie, powiększenie ekranu naciskając jednocześnie dwa klawisze Ctrl + albo podpowiedź w formie tego fragmentu zdjęcia. Ja oczywiście wiem, kogo są te oczy i nie należy tu przypisywać jakichkolwiek niewyjaśnionych zjawisk. Chodzi tylko o ich znalezienie. Proszę o odpowiedzi w komentarzu.

Kalambur *    

Rekrut do głosowania
Wysokie nie do biegania 

Rozwiązali: Aszka_, Antykwa, Kai Book, Bingola, janusmakroniusz, birbant, Vilemo, MasterVarflock, Petunia, Maja, Gra, Ewa, Liya, humoreska, joko

9 komentarzy:

  1. Jeśli oczy żywego zwierzaczka w szafie w dodatku, to na pewno musi być Tigul albo Mroczka :D
    Nawet nie zaglądałam, a już wiem ! :P
    Ale to było na "nos", teraz dopiero sprawdzę ... ;))

    Aszka_

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz wyobraź sobie Aszka_, ile ja z nią mam zabawy, jak rano wychodzę do pracy a tej nie ma. Mowa oczywiście o Mroczce. Nawet diablica na żarcie już nie reaguje, choć wcześniej wychodziła. Mam z nią siedem światów.

      Usuń
    2. Mój Lesio benasku z kolei jest kotem na pół dzikim, który przez prawie pół roku praktycznie żyje wyłącznie poza domem, a tam wiadomo - myszki, ptaszki i inne smakołyki do jedzenia i upolowania - co drapieżniki nawet domowe lubią najbardziej :D
      No to wyobraź sobie teraz ile ja mam światów z moim Leśkiem po tej prawie półrocznej labie :O, kiedy teraz w domu karma z puszek, świeże serducho indyka jako smakołyk, ulubiona śmietanka i zero innych atrakcji. Przynajmniej kilkanaście !
      W dodatku mój kicio miał stres w dzieciństwie straszny i dlatego łasi się bardzo rzadko...

      Aszka_

      Usuń
  2. Mroczka i jej śliczne oczęta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to Mroczula, zobacz jak się zgaga schowała.

      Usuń
  3. Sztuką było znaleźć ten powiększony fragment na całym zdjęciu. Nie wiem czy można powiedziec co na tym powiększeniu widać. Ja bym powiedział że łapki kota. A cudem było zauważyć cokolwiek na podstawowym zdjęciu. Jeżeli Ty benasek tylko przeglądając, nie szukając coś spostrzegłeś, to musiałes mieć obraz 50 MB chyba. Albo masz taaaakie oczy.:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antykwo szanowny, nie tylko ja zauważyłem tam oczy bez powiększeń i innych takich. Poza tym właśnie o to chodziło, by nieco popatrzeć na to zdjęcie. Mi było może łatwiej, bo ja na każdym zdjęciu szukam czegoś, czego najczęściej nie ma ...

      Usuń
  4. Z rana takie zadanie? Ledwo co na oczy patrzę. Musiałem podeprzeć się podpowiedzią :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. janus a kto Ci bronił wieczorkiem zasiąść sobie do tej fotki hę? Pokaż mi takiego, to mu łeb ukręcę :)

      Usuń