czwartek, 1 kwietnia 2021

...


 

5 komentarzy:

  1. Prawie się zgadzam z tym co wyżej napisałeś. O drobnych zastrzeżeniach nie będę wspominał bo nie warto. Chciałem odpisać w Twoim stylu ale stwierdziłem że wyszłoby co nieco kulawo, więc nie będę się kompromitował. Zresztą to okienko nie przyjmuje innego alfabetu poza łacińskim. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż to nie przyjmuje już zwykłego alfabetu łacińskiego? Tylko ten nowomodny jak wyżej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmuje, tylko z opóźnieniem. Wprowadziłem moderowanie komentarzy, bo pacjenci z zakładu psychiatrycznego dorwali się do mojego bloga. To nie jest właściwe miejsce na ich żale, problemy i frustracje ...

      Usuń
  3. Aha, to dlatego kiedy nie widziałem żeby mój pierwszy wpis się ukazał, zrobiłem ten drugi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki tej opcji będzie można w komentarzach wysyłać rozwiązania a nie na innych portalach. Tu nikt ich nie zauważy a ja zawsze będę miał rozwiązania pod właściwymi zadaniami.

    OdpowiedzUsuń