środa, 25 października 2017

0280. Pantropa ***

Witam  

Najpierw obiecana tydzień temu zagadka fotograficzna Lykke. 
Na tej fotografii ukryła się gdzieś żabka. Gdzie?
 


Żabę znaleźli: Petunia, Antykwa, Smerf, Vilemo, Aszka_, Kai Book, Bingola, janusmakroniusz
 
Dodam, że do żab tego gatunku (żaba trawna) mam szczególny sentyment, bowiem kilka lat temu znalazłem skrzek w pozostawionej w ogrodzie misce. Włożyłem go do akwarium i po jakimś czasie wyhodowałem mnóstwo kijanek.


  Z kijanek zaczęły wyrastać formy przejściowe i potem żaby.


 Wyhodowałem ich w sumie 1044. Każdą obejrzałem, dałem numerek, życzyłem szczęścia w dalszym pożyciu w naturze i wypuściłem na wolność. Mam nadzieję, że sąsiedzi byli potem wdzięczni za fakt, że populacja komarów w okolicy nieco zmalała. 

Czas na pantropę ***



Nadmienię, że informacja podana w rozwiązaniu już się zdezaktualizowała ... Ale to chyba dobrze.





Rozwiązali: Antykwa, Gra, Bingola, Aszka_, janusmakroniusz, Kai Book

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz